2013. október 10., csütörtök

tájékoztató



Kulcs önmagunkhoz- Önismereti és életvezetési tréning
Tájékoztató
Időpontok:
1.       október.13. vasárnap  10-16 óráig (+ - fél óra a végén!)
2.       október.27. vasárnap
3.       november. 09.szombat              
4.       november. 23. szombat
5.       december. 07. vasárnap?
Helyszín:
Budapest. 17.ker. Körömvirág u. 24.
Tematika:
1.       -  Bemutatkozik a Kentaur Műhely
-  A tréning keretei, szabályai, alapelvei
- A csoport bemutatkozása/ „Jégtörő gyakorlatok”
- Mire jó az önismeret? Ki, hol tart az úton? /Játék!!!
- Ki vagyok én? ”én” ÉN vagyok?
- Erőforrások a nevünkben, a számmisztika segítségével. /Saját élmény Kulcs!
Pár téma a továbbiakban, a csoport ritmusához alkalmazkodva:
 - Miből is állok „én”? Ismerjük meg mintáinkat!
   kötődések, születés, szülőképek, fejlődéslélektan
- Tranzakcióanalízis , Sorskönyv, Asztrológia
- Hatalmi drámák, Konfliktuskezelés, Kommunikációs ismeretek
- Mentalizáció, Érzelmek beazonosítása
- Önismereti tesztek, dráma játékok, szituációs gyakorlatok, meditáció

Amire szükséged van:
-          egy füzet, írószer, egy mappa –a kapott anyagokhoz
-          félnapi élelem, magad számára
Kávét, teát mi biztosítunk számotokra!
Ha bármi kérdésed van, írj!: kentaurpszicho@gmail.com
A pontos kezdés érdekében, érdemes kicsit korábban érkezni!
Sok szeretettel várunk egy izgalmas utazásra, családias légkörű műhelyünkben!
Kati és Szilvi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése